Esquiada a l'escola!

Bona tarda a totes!!!

Sabeu què?? Demà marxem a esquiar amb l'escola!!!

Estic molt EMOCIONADA i també molt NERVIOSA!!! I és que no sé esquiar! 😆

Ja sabeu que els esports i jo no som gaire bons amics... Quan vaig saber que hi havia una excursió a la neu, per una banda em vaig posar SÚPER CONTENTA perquè era una oportunitat d'estar més hores amb en Brandon sense que sigui a la classe. Però a la vegada em va agafar una mica de por pensar que podia arribar a fer el ridícul davant d'ell. Què faig??

Vaig a la neu i  NO esquio??
Em quedo a casa i NO el veig?
Hi vaig però em quedo al bar prenent el sol?
O... li confeso a en Brandon que no tinc ni idea d'esquiar i li demano que me n'ensenyi?

Això potser és el que millor sona! Però... em fa vergonya!

SOS penjades! Necessito la vostra ajuda! Què farieu vosaltres en el meu cas?




A la tornada, us explico!

Petons a totes i gràcies per els vostres consells!

Nikki.


1 comentaris:

Anònim 10 de març del 2018, a les 12:50  

Nikki crec que hauries d'anar-hi però hauries d'estar tota l'estona amb en Brandon , si en Brandon et convida a esquiar li dius que tens por a les altures i que no pots.Espero que la Mackenzie no se n'assabenti perquè si no ho dirà tot.BONA SORT!! .-.
Una de les teves fans
i millors amigues:
Abril Roure Viladrau

Publica un comentari a l'entrada

Aquest diari pertany a:

Nikki J. Maxwell
PRIVAT I CONFIDENCIAL

Si el trobeu, torneu-ME'L
i obtindreu una RECOMPENSA!




Cercar en aquest blog

Tots els posts