CAP DE SETMANA D'ACAMPADA!!

HOLA PENJADES!!! Com esteu??

Jo il·lusionada, perquè aquest cap de setmana me n'aniré amb els meus companys de l'insti a una acampada. Estic contenta perque feia temps que no fèiem cap excursió, des de la esquiada... i ara estic súper emocionada. Vindrán alguns professors i ens han donat el programa per saber que farem allà. Farem moltes coses: aprendrem a encendre foc, construir correctament una tenda de campanya i jugarem a moltíssims jocs de natura.

Aiixxx i sí...vindrà en Brandon :) i podré aprofitar per estar a prop d'ell, si fem jocs en parelles.

Ja m'imagino el professor dient: "Nois! Vinga, ara ens posarem en grups de dos per a fer el joc d'orientació amb la bruixòla, qui la sap utilitzar, va?" com jo no sabré i el Brandon sí, perquè és molt llest i taaan però taaaaaaaaan guapo.....aiiiiiii KFT KFT KFT!!!! El professor ens dirá: "Va!!!! fem grups...Nikki, tu aniràs amb en Brandon..." Ahhhhh!! Us imagineeeeuu!!!!?????
De la il·lusió em venen ganes de ballar sense parar!!!!!



Potser sóc massa somiatruites jajaja, però seria tan guay que no em sé a venir.

En fi, jo de moment em prepararé tota la motxilla amb tota mena d'andormines per si un cas ;) Sé que encara és massa d'hora, però "una noia precabuda, val per a dos!!" o al menys això diuen.. aiiii quins nervis!!!! Petoneeeets penjadeees!

Nikki

1 comentaris:

Anònim 20 de maig del 2018, a les 11:50  

Hola Nikki, jo demà aniré de colònies, a Mas Pagès, és a dir, a Sant Esteve de Guialbes. Estic MOLT EMOCIONADA! :) Ja he preparat la maleta i aniré a la mateixa habitació que el noi que m'agrada,i ell estarà al meu costat i la cosa més guai! M'haurà de fer una petó a la boca, perquè jo sóc la Bella Dorment i ell serà el príncep que em salvarà.
Fins aviat, un petonet, muac.
Abril Roure Viladrau

Publica un comentari a l'entrada

Aquest diari pertany a:

Nikki J. Maxwell
PRIVAT I CONFIDENCIAL

Si el trobeu, torneu-ME'L
i obtindreu una RECOMPENSA!




Cercar en aquest blog

Tots els posts